თბილისში, საქართველოში, 2016 წელს დაარსდა ბრენდი „სიტუაციონისტი“ მეგობრების მიერ, რომელთაც სამუშაო გამოცდილება ჰქონდათ ხელოვნებისა და დიზაინის მიმართულებით. მრავალმხრივი, ავთენტური და მოდური განცხადებების გზით ბრენდს მიზნად საკუთარი ქვეყნის კულტურის წარდგენა აქვს დასახული. შემოქმედებითი დირექტორი ძალასა და გამძლეობას ქალურობასთან აკავშირებს და ბრენდის მიერ შექმნილი სამოსიც მხოლოდ ამ აზრის დამტკიცებას ემსახურება. გამოკვეთილი სილუეტები, პროფესიონალურად შეკერილი მრავალფენოვანი სამოსი და პლისე ქმნის უნისექს ვიზუალს. ყველაფერი იწარმოება საკუთარი ძალებით და არა ადგილობრივად. მდგრადობისა და წინსვლისთვის მუდმივად ხდება ინდივიდების დახმარება ხელობასა და მუშაობაში. ჩვენ გვჯერა, რომ არსებობს სწრაფი მოდის თავიდან აცილების გზები. 2020 წელს სიტუაციონისტი შეუერთდა პარიზის მოდის კვირეულს და კოლექცია ციფრულად წარადგინა. სიტუაციონისტი წარმოდგენილია ისეთ საიტებსა და მაღაზიებში, როგორებიც არის Ssense, Net-A-Porter, Dover Street Market, Isetan Mitsukoshi და ა.შ.
სიტუაციონისტი
ქალისა და მამაკაცის მზა ტანსაცმლის ქართული ბრენდი