GAFA-ს ერთ-ერთი როლი წევრების, მომხმარებლებისა და მომწოდებლების ერთმანეთთან დაკავშირებაა. სავაჭრო და სხვა ტიპის გამოფენებზე ერთობლივი მონაწილეობის ორგანიზება მოიცავს შერჩეულ ბაზრებზე ღონისძიებების მომზადებას, განხორციელებასა და შემდგომ განვითარებას. GAFA საშუალებას აძლევს კომპანიებს მონაწილეობა მიიღონ ღონისძიებებში, რომლებიც სხვაგვარად შეიძლება ძალიან ძვირი იყოს მათთვის. უფრო მეტიც, თავისი მტკიცე საერთაშორისო ქსელით, GAFA-მ იცის, რომელ ღონისძიებებში ღირს მონაწილეობა და სად არის ყველაზე კონკურენტუნარიანი ფასები.